»To v šolah verjetno povzroča tisto stisko, ki dijake odvrača od vsega tega.«
»Želim biti aktiven državljan.«
»Pomembnost aktivnega državljanstva na lokalni in svetovni ravni.«
»Drugega jim ne preostane. To je del tega aktivnega državljanstva.«
»Gre tudi za aktivno državljanstvo in zavedanje o lastnih koreninah, sicer pa ji petje predstavlja univerzalni jezik, ki nosi sporočilo o enakovrednosti posameznikov v družbi.«
»Zavedajo se, da se situacije lahko sprožijo v katerem koli okolju, zavedajo se, da gre za videnje posameznih dijakov, ki razrešujejo občutek sprejemanja v odnosu do sošolcev in vrstnikov brez empatije, in zelo podpirajo aktivno vključevanje.«
»V 3. letniku bi s to dodatno uro, ki bi se jo dodalo na teden, prestopili prek predpisanih normativov, hkrati bi pa to pomenilo, da je 14. predmet, ki se ocenjuje.«
»Izraelski državljani bi ohranili državljanstvo tudi po izgonu.«
»Če mi tega teoretično ne bi dovolili, bi mi morali v Avstriji odvzeti državljanstvo, a tega si ne predstavljam.«
»Ali nekdo vzame ali ne vzame državljanstvo, je to stvar njegove proste odločitve.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju